• (iOS) Jewels Legend - Match 3 Puzzle odomknúť úroveň

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Jewels Legend - Match 3 Puzzle ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Jewels Legend - Match 3 Puzzle IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ odomknúť úroveň ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Jewels Legend - Match 3 Puzzle 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Túto hru Jewels Legend som si užil naplno – takže ju možno kedykoľvek vytiahnuť a zapnúť. Keď nemôžem čítať, čakám na let, čakám na klinike všeobecného lekára, v autobuse, vo vlaku, keď nemôžem spať, keď nie som na sociálnych sieťach atď. Veľmi užitočné pri precvičovaní mozgu, myslím, že človek musí prísť so stratégiami na víťazstvo; niekedy je ťažké vyhrať, ale nikdy nie nemožné. Nie som si istý, prečo je grafika prehrávača ženská, možno mi len chýbali nastavenia. Zaujímavé, užitočné inzeráty. Dik za pobavenie :-)

    Malo pomôcok ak si nemozete kupit

    Dávam tejto hre 2, pretože grafika je roztomilá. Dostal som sa na úroveň strednej 500 a zastavil som sa. Nikdy neuskutočnili žiadne nákupy. Pozreli ste si videá, pretože niektoré úrovne nie je možné poraziť bez ďalších ťahov. Opovrhujem dráhou, ktorá sa pohybuje po štvorcoch, neznášam guličky atď. Ak by som si hru mohol kúpiť, aby vývojári mohli zarobiť peniaze, urobil by som to, pokiaľ by vyššie úrovne neboli nemožné. Inak sa nenechám vtiahnuť do nákupov v aplikácii v žiadnej hre. Bude hľadať „kúpiť teraz, hrať navždy“.

    Mal som stiahnutú hru, takže si myslím, že táto hra je prázdna obrazovka s hudbou, veľmi zaujímavá

    Vyborne len od lvl 100 to zacina byt tazke uz

    Dosť dobrá hra

    Hra je zábavná a zabijak dobrý čas. Jediný dôvod, prečo som tomu dal 4 hviezdičky, je, že je tam veľa reklám a keď sa dostanete vyššie v úrovniach, je takmer nemožné postúpiť bez zakúpenia položiek. Ale taká je teraz bohužiaľ každá hra. Inak funguje dobre a je dobrý.

    Nestrácajte čas. Úrovne ako 60 a 73 majú nespočetné množstvo zbytočných ťahov, ktoré si vyžadujú množstvo pokusov na dokončenie. Oh, môžete dokončiť úroveň, ak máte peniaze. Hrajte zadarmo s množstvom reklám. Zaplatiť za výhru je to, čo by sa malo povedať. Pravdepodobne sa vyvinul na mokrých trhoch kráľovstva Covid.

    milujem túto hru, ale práve teraz nedostávate bonusy 3. 7. 2019 Stále nedostávate bonusy

    skvelá hra, ale hral som túto hru s mojou dcérou a obe sme pripojení na facebook a z nejakého dôvodu ju nevidím na mojej mape, ale ona ma vidí inak ako tú skvelú hru

    Nedá sa otvoriť úroveň 431, pretože ju blokuje otvorená truhlica z bonusových úrovní, nemôže postúpiť v hre cez úroveň 430... Odinštaluje sa, ak to nebude možné opraviť...

    Pekný zabijak času.

    Hrajte hru a máte pridané položky bez ukončenia a musíte vypnúť a nechať telefón, aby ste sa toho zbavili, a hra robí to isté.

    Burger Shop 2 Gelegenheitsspiele ovh

    Je to jedna z najzábavnejších hier, ktoré som za poslednú dobu hral.

    Dobra casto vypadava aje pomaly

    Príjemná oddychová hra

    Pre staršie verzie ale super


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :